[Czuwaj] ZHP na krzywej pochylej

Mariusz Słabicki mariuszslabicki w gmail.com
Śro, 6 Sie 2014, 10:50:56 CEST

Cześć,
Tomku, ciekawi mnie Twój wniosek. Na ile są to wiarygodne dane? Wątpliwości
moje budzi metoda pomiaru. Jaki jest jej błąd metody? Wydaje mi się, że
liczby z Ewidencji nie do końca oddają stan faktyczny.
Nie chce mi się wierzyć, że w ciągu sześciu lat organizacja zmniejszyła się
o niemal 30%, a w ciągu jednego roku o ponad 9%. Jeżeli dobrze posługuję
się kalkulatorem, to albo lecimy na łeb na szyję, albo liczby na których
operujemy były doprawione.
O ile mogę się zgodzić, że mamy do czynienia ze spadkiem liczebnym, to
chyba skala kurczenia jest nieprawdziwa.

Pozdrawiam
Mariusz Słabicki

W dniu 6 sierpnia 2014 10:30 użytkownik Tomasz Kozik <tkozik w amu.edu.pl>
napisał:

>  FSE

>>> 2011 -   2594
>>> 2012 -   2706

>>> 2008 -   b.d.
>>> 2009 -   15062
>>> 2010 -   15993
>>> 2011 -   15000
>>> 2012 -   16000

>  2007 - 125297
>>> 2009 - 101884
>>> 2010 -   94741
>>> 2011 - 120000 >> pewnie wpisano z sufitu ;-))
>>> 2012 -   92053