[Czuwaj] kurs a warsztaty

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pon, 8 Gru 2014, 09:23:26 CET

A z jakich, konkretnych,
zapisów regulaminowych
odczytamy te definicje ?

Czesław

----- Original Message -----
From: "Przemek Bartecki" <ciemniak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, December 08, 2014 12:17 AM
Subject: Re: [Czuwaj] kurs a warsztaty

W dokumentach dotyczacych kształcenia niby coś jest.

Powiedzmy że Kurs daje Ci w zhp uprawnienia rozwój w poziomie, szkolenia
pogłębiają twoją wiedze z dnaego tematu, warsztaty podobnie lub też
szlifuja coś co już umiesz. Kończyłem ped. pracy i tak trochę na podstawie
tego mowie.

Szkolenie w sumie może też być miejscem do uczenia czegoś nowego.

Przemek Bartecki
Feedback is a gift- just share it
http://qdobru.blogspot.com/

http://www.juiceplus.pl/+bartecki06195