[Czuwaj] Poleć nie swoją bazę obozową

Asia Brudzyńska asia.brudzynska w gmail.com
Pon, 13 Sty 2014, 11:23:52 CET

Hej!

Osobiście polecam HBO Czernicę Hufca ZHP Gdynia. Mają domki, namioty stoją
w lesie, jest kuchnia, prysznice, rynienki i co najważniejsze jezioro i
sprzęt wodny :) Baza znajduje się w otulinie Parku Bory Tucholskie (woj.
pomorskie) i jest świetnym miejscem na wędrówki. Ich strona:
http://www.czernica.zhp.gdynia.pl/

Pozdrawiam,