[Czuwaj] Odp: Poleć nie swoją bazę obozową

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Wto, 14 Sty 2014, 11:54:49 CET

Hej,
Polecam bazę obozową Hufca Zgierz w Okartowie. Z dale od wsi, nad dużym jeziorem, ciekawa okolica i sympatyczna ekipa.
Polecam

--
hm. Robert Borzecki
komendant

Dnia Poniedziałek, 13 Stycznia 2014 06:31 Michał Korch <m_korch w staszic.waw.pl> napisał(a)