[Czuwaj] ODP: Zlot ZHR w Parku Skaryszewskim

Michał Matycz m.matycz w gmail.com
Śro, 30 Lip 2014, 23:26:06 CEST

Z tego co wiem, to ZHR od początku chciał tam zrobić swoje obozowisko
zlotowe, więc prawdopodobnie tak zostało. Na stronie
<http://jutropowstanie.zhr.pl/> wydarzenia tego nie potwierdziłem.
Zlot Chorągwi Stołecznej ZHP jakiś czas temu odbywał się na Polach
Mokotowskich. Chyba też odbierał przestrzeń spacerowiczom. Tegoroczne
obozowisko zlotowe jest na Cyplu Czerniakowskim, więc na (nadal)
chorągwianym terenie.