[Czuwaj] ODP: Zlot ZHR w Parku Skaryszewskim

Joanna Bronka asiax w poczta.onet.eu
Czw, 31 Lip 2014, 01:45:56 CEST

Mogę potwierdzić, że gniazdo zlotowe ZHR-u umiejscowione jest na terenie Parku Skaryszewskiego.
Jeśli co do tej sprawy są jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości to mogę je rozwiać.
pozdrawiam,
Joanna Bronka