[Czuwaj] Poszukuję medyka...

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Wto, 30 Wrz 2014, 14:03:54 CEST

Czuwajcie! Temat, który pozwalam sobie wrzucić na listę CZUWAJ w postaci pytania, nie dotyczy spraw sensu stricto harcerskich. Ale jakby mocno naciągnąć, to po pierwsze chodzi o harcerska postawe w życiu społecznym, czyli w jakimś sensie o naszą służbe dorosłych harcerzy. :-) Po drugie może chodzic o pomoc i harcerskie braterstwo. :-)

A zupełnie bez naciągania, to Moi Drodzy, mam pewien kłopot w swej zawodowej pracy i liczę na Waszą pomoc.

Do zamieszczonego w Internecie artykułu otrzymaliśmy w redakcji komentarz czytelnika, który budzi moje zastrzeżenia, tak w warstwie merytorycznej, prawnej i etycznej. Dyskusja dotyczy wąskiego tematu leczenia nowotworów. Chciałbym prywatnie skonsultować ten komentarz przed podjęciem decyzji - publikacja czy redakcyjny kosz. Potrzebny mi lekarz, najlepiej onkolog. Czy jest na naszej liście ktoś taki?

Byłbym wdzięczny, gdyby odezwał się do mnie na priv (piotr.giczela[at]zhr.pl), to będę kontynuował, o co konkretnie chodzi i prześlę treść ocenianeggo komentarza.

Z góry dziękuję za pomoc!

2014-09-30, 13:54
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR