[Czuwaj] Składki a ewidencja i kto co płaci

Karol karol.gro w gmail.com
Wto, 28 Kwi 2015, 22:26:57 CEST

Z tego co wiem, właśnie tak powinno być (każdy hufiec za siebie). Co ważne
hufiec dostaje pieniądze bezpośrednio od członków. Jeśli ktoś nie zapłaci,
traci członkostwo, ale hufiec musi za niego zapłacić...

Karol Grodzicki