[Czuwaj] Fundrasing i Sponsoring

Barbara Wojtaszek barbaska.wojtaszek w gmail.com
Czw, 26 Lut 2015, 15:25:14 CET

hej,
chętnie się zapoznam, ale po kliknięciu na link ukazuje się:

W celu poprawnego wyświetlenia zawartości tej strony niezbędny jest plugin
Flash Player.
Pobierz bezpiecznie i zainstaluj najnowszy Plugin Flash ze strony
producenta: http://www.macromedia.com/go/getflash/

Po zainstalowaniu najnowszego Plugina Flasha dalej wyświetla się ten sam
komunikat?
Barbara Wojtaszek
Warszawa