[Czuwaj] Fundrasing i Sponsoring

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 26 Lut 2015, 16:01:31 CET

Witaj Basiu,

W liście datowanym 26 lutego 2015 (15:30:59) można przeczytać:

> U mnie się wszystko ok wyświetla

Nie instaluj plugina poprzez klikanie na linka podanego w wyślietlanej informacji o problemie. Odnajdź w googlach stronę Flash Player (http://www.adobe.com/pl/products/flashplayer.html) i tam z zakładki MENU wybierz produkt Adobe Flash Player. Innymi słowy idź na skróty tutaj http://get.adobe.com/pl/flashplayer/?promoid=KLXMF

Pobierz sobie stąd nową wtyczke. Tylko pamietaj o ODKLIKNIĘCIU programu McAfee, bo inaczej zainstaluje Ci się dodatkowy program antyrobakowy i Twój własny może szlag trafić, a na pewno zamuli Ci to kompa.

Nie mam pojęcia czemu wtyczka instalowana bezpośrednio z linku w komunikacie nie działa, ale potwierdzam - nie działa. :-) Natomiast gdy poszedłem drogą, która teraz wskazuje innym - jest OK z wyświetlaniem obrazków flashowych.
CZUWAJ!
--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela