[Czuwaj] ★ Przeczytaj wiadomość, zanim zostanie usunięta!

Karol karol.gro w gmail.com
Pon, 5 Sty 2015, 12:57:31 CET

Dla Waszej informacji: Badoo to serwis, który ma w zwyczaju wysyłać w
imieniu użytkowników maile do wszystkich kontaktów. Ktoś miał listę
mailingową Czuwaj w kontaktach i stąd ten spam.

Można go zignorować. Zrezygnowałem z tych maili "w imieniu" listy
mailingowej, więc już coś takiego powinno nie przychodzić.

Karol Grodzicki