[Czuwaj] Rejs po Zalewie Wiślanym

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Wto, 23 Cze 2015, 12:00:57 CEST

Czołem i dzień dobry wszystkim listowiczom!

Mam temat nie do końca czysto harcerski, ale związany poniekąd z harcerska metoda, z ludxmi i w ogóle ze wskazówkami Baden Powella na życie. :-) Mówiąc wprost - organizuję w dniach 4-11 lipca rejs żeglarski po Zalewie Wiślanym. Jesli ktoś, szczególnie ten, kto na morskie rejsy się nie pisze, a chciałby pożeglowac w klimatach odmiennych od mazurskiego tłoku i komercji, planuje spędzić kilka dni początków lata na niezbyt wymagającym żeglarsko akwenie, to moja propozycja jest akurat. Będziemy żeglować ze Starej Pasłęki Janmorem 31. Porty planowane do odwiedzenia: Krynica, Tolkmicko, Kąty Rybackie/Stutthof, Osłonka/Suchacz/Elbląg, Frombork, Piaski. Mam jedną wolną koję. Czy ktoś pisałby się na takie wakacyjne preludium?

Koszt całkowity, wraz z kasą pokładową (jedzenie, paliwo, opłaty portowe, ubezpieczenie) wynosi 630 zł. Po szczęsliwie zakończonym rejsie do zwrotu udział w kaucji w wysokości 78 zł.

Jeśli będą zainteresowani, to proszę o kontakt do najbliższego piątku, tj, do 26 czerwca. Szczegóły można znaleźć na moim profilu na Fb https://www.facebook.com/piotr.giczela.

2015-06-23, 11:43
Pozdrawiam,

phm. Piotr Giczela HR,
jachtowy sternik morski

piotr.giczela[AT]zhr.pl, piotrgiczela[AT]o2.pl
GG 36277