[Czuwaj] maile // Re: Komendant podobozu

Michal Seredynski m.seredynski w zhr.pl
Wto, 5 Maj 2015, 13:11:21 CEST

Co do użytkowników poczty na Gmailu opcja otrzymywania własnych maili
nie zadziała. W tym sensie, że jak kliknę, że chcę otrzymywac własne
maile, to Gmail i tak nie bedzie ich u mnie pokazywał.
Jak w Gmailu wysyłam maila, to takowy mail trafia do folderu wysłanych.
Jeśli taki mail jest wysłany na listę, to on wraca do mnie. Gmail
stwierdza jednak, że taki mail już u mnie jest (wprawdzie w folderze
wysłanych, ale jednak), więc na nowo tego maila nie wyświetla.

Michał Seredyński

On Tue, 5 May 2015, Tomasz Rojek wrote:

> Najpierw warto sprawdzić swoje opcje subskrypcji, wchodząc na linka ze
> stopki i logując się i sprawdzając opcję "Czy chcesz otrzymywać
> wysłane przez siebie wiadomości?"

[...]