[Czuwaj] Roczny program wychowawczy drużyny - Re: Plan Pracy Obozu a rodzice

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Wto, 26 Maj 2015, 16:10:23 CEST

Dzień dobry!

Wydaje mi się, że wystarczy, aby roczny plan i ten obozowy były ze sobą
spójne. Mogą być w 2 plikach :)

A przechodząc do zasadniczego pytania jestem przekonany, że nie jest
potrzebne ani sensowne domyślne przesyłanie wszystkim rodzicom całego planu.
Z czym należałoby zapoznać wszystkich, napisała już Jola.
Jeżeli jednak rodzic o to sam poprosi, błędem chyba byłoby mu odmówić.

Pozdrawiam!

Krzysiek

ps. jeśli poślę któreś z moich dzieci na kolonię lub obóz, to za pierwszym
razem pewnie będę chciał plan zobaczyć. I biada drużynowemu, który mi go od
razu nie da ;)