[Czuwaj] Drużynowy jest Wolontariuszem (Andrzej Sawuła)

Przemek Bartecki ciemniak w gmail.com
Pon, 14 Wrz 2015, 10:31:04 CEST

Ale nie można być drużynowym wolontariuszem który nie płaci składki.
To że można z zhp podpisać UW to jak najbardziej. Jest też tak że podczas
zlotów z wolontariuszami podpisuje się umowę gdzie jest warunek
przynależności do zhp-u , ale to jest kwestia "selekcji " , no ale funkcja
drużynowego . Pod koniec wrzesnia mam na temat tego całego tematu i listu
do Druhny naczelnik spotkanie z przedstawicielem GK, może wtedy będę mógł
powiedzieć coś wiecej