[Czuwaj] PWD na obozie

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Śro, 13 Kwi 2016, 19:20:37 CEST

Z punktu widzenia prawa powszechnego może być wychowawcą wypoczynku, jeżeli
jest pełnoletni (i - poza harcerskimi formami wypoczynku ma wykształcenie
min. średnie).

vide: Ustawa o systemie oświaty, art. 92p

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin