[Czuwaj] nabicia na krzyż

Mateusz Niedbała mateusz w wgl.pl
Nie, 7 Lut 2016, 22:53:19 CET

Hej !
Przez wiele lat świadczyliśmy usługę nabijania stopni na krzyż, mamy
wykrojniki do okręgu, lilijki i wieńców.
Niestety zainteresowanie ta usługą z roku na rok spadało. Przy małej
ilości zamówień grawer, który nam to wykonywał, nie miał zapału do tej
pracy i często owlekał wykonanie pracy, musieliśmy mocno się tłumaczyć
przed klientami. Tak jak piszecie: inni w ogóle nie chcieli podjąć
tematu dla kilku sztuk rocznie. Dlatego postanowiliśmy oficjalnie
zakończyć wykonywanie tej usługi.
Jeśli jednak nie znajdziecie innego wykonawcy, i jest to problem to
wykonamy przeróbki, czas oczekiwania 3-4 tygodnie. Piszcie w tej sprawie
na maila: zamowienia w wgl.pl

Mateusz Niedbała
Woda Góry Las