[Czuwaj] dane osobowe

Andrzej Sawuła andrzej w bt-mors.pl
Czw, 7 Sty 2016, 22:53:25 CET

> Mam nietypowe pytanie, do czego np KSI wykorzystuje dane z wniosku o
> otwarcie próby instruktorskiej typu data urodzenia lub adres zamieszkania
> próbanta lub opiekuna ? Czy takie dane sa naprawdę niezbędne ?

Zależy od KSI, ale generalnie komisja potrzebuje na stałe przede wszystkim
danych kontaktowych. W momencie otwierania próby wiek (nie dokładna data
urodzenia) jest istotny, bo wpływa na dobór zadań, a potem przydaje się
czasem np. przy propozycjach działań *ad hoc*, jeśli coś wychodzi.

Nasza ChKSI zbiera takie dane osobowe: imię i nazwisko, wiek w latach,
e-mail, telefon. Do tego z danych wewnętrznych: numer karty członkowskiej,
przydział służbowy, info o zaliczeniu służby. Myślę, że to wystarczy.
--
Andrzej Sawuła