[Czuwaj] Odp: Re: dane osobowe

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pią, 8 Sty 2016, 09:09:30 CET

Tak - KSI Hufca Sopot ZHP.
Moja KSI, przyjęła zasadę umożliwienia otwierania prób osobom, których
opiekunami są ludzie, którzy: zostali przeszkoleni - 1, znamy ich harcersko
- 2, "mają gwarancję" swojego komendanta (z hufców innych niż nasz) po
rozmowie z nami - 3.
Uzasadnieniem dla tego jest chęć zapewnienia poziomu prowadzenia próby w
sposób zapewniających realne wsparcie próbanta i realną pomoc w przypadku
problemów.

Lucjan Brudzyński
PROMEA
M: 604 124 750

-----Original Message-----
From: Czuwaj [mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Robert
Borzecki
Sent: Thursday, January 7, 2016 11:32 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Cc: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Odp: Re: dane osobowe

Przy okazji tematu dotyczącego KSI mam takie pytanie - czy spotkaliście się
z jakąś formą określenia grupy rekomendowanych/polecanych/sprawdzonych
opiekunów prób??  Chodzi mi w ogóle o podjęcie tematu określenia grupy
dobrych opiekunów spośród dostępnego grona (czy to jest możliwe?
potrzebne??) Czy jakaś KSI coś takiego praktykuje??

Dnia Czwartek, 7 Stycznia 2016 23:26 Przemek Bartecki <ciemniak w gmail.com>
napisał(a)

hm. Robert Borzecki
komendant
62. Szczepu Harcerskiego "Polanie"