[Czuwaj] repozytorium zhp

Dorota Brzuska d_brzuska w tlen.pl
Śro, 9 Mar 2016, 16:55:10 CET

Czuwaj,

Z tego, co zrozumiałam z Katalogu Identyfikacji Wizualnej ZHP (dostępny np
tu:
http://dokumenty.zhp.pl/pliki/zalcznik_20121207_110505_katalog_id_20120606.pdf
) to z repozytorium wręcz należy korzystać. Nie chcę się wymądrzać, bo nie
jestem specjalistką od tego tematu, ale w jakim innym celu, niż
korzystanie z tych materiałów, dawano by nam do nich dostęp? Mi specjalnie
nie jest potrzebne zachwycanie się nad tym jakie ktoś ładne grafiki
porobił. Ale rodzice moich harcerzy mogliby się już pozachwycać.
W moim środowisku korzystamy ze wszystkiego co znajdziemy w repozytorium
nie tylko na stronach internetowych, ale również na tablicy ogłoszeń w
szkole, w której działamy. Nawet się nie zastanawiałam czy możemy, skoro
nam dali :-). Może jeszcze ktoś rozwieje wątpliwość, choć mnie się wydaje
oczywiste, że należy korzystać bez ograniczeń.

Pozdrawiam ciepło!
Dorota Brzuska-Kamoda