[Czuwaj] Zaproszenie na rejs

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Nie, 28 Maj 2017, 15:07:18 CEST

Cześć Czuwajowiczom!

Nie mam pojęcia czy nasza prehistoryczna lista CZUWAJ jeszcze działa. No
ale mam okazje się przekonać, zapraszając Was do zainteresowania się rejsem
żeglarskim jaki organizuję z ekipą byłych członków 1. ŁDH "Młody Las" z
Łukowa.

Oto garść informacji o samym rejsie...

=================================================================================
Rejs szlakiem chor. mar. Wincentego Tomasiewicza

Nie udał się Wam długi majowy weekend na żaglach? Było zimno, padał śnieg?
Tak czasem bywa. Ale nie martwcie się, bo mam dla Was dobrą wiadomość.
Organizujemy „czerwcówkę” na słonej wodzie! „Czerwcówkę”, czyli tygodniowy
rejs po Zatoce Gdańskiej i Puckiej. I zapewniam, że tym razem śnieg nie
będzie problemem.

Patronem naszego rejsu jest dowódca ORP Nurek, chor. mar. Wincenty
Tomasiewicz, bohaterski żołnierz i marynarz, który pochodził z Ziemi
Łukowskiej, ale życie oddał w obronie Gdyni i polskiego Wybrzeża. Podczas r
rejsu będziemy odkrywali ciekawostki z życiorysu tego niezwykłego
człowieka...

Będą fajne filmy (na jachcie mamy telewizor), na Helu zaplanowaliśmy
miejską grę terenową, która pozwoli przenieść się nam w lata 80. W Gdyni
zaś odnajdziemy cmentarz i grób W. Tomasiewicza i zwiedzimy Muzeum
Marynarki Wojennej. Poza tym, o ile tylko pogoda pozwoli - słońce, woda i
wiatr.

Startujemy po południu 9 czerwca z Pucka i po pokonaniu planowanej trasy
(Swarzewo-Chałupy-Jastarnia-Hel-Gdańsk-Sopot-Gdynia-Rewa-Kuźnica) wrócimy
do puckiego portu 16 czerwca. Jacht, który na ten czas będzie nam domem to
Delphia 33MC sv „Jurata”. Do naszej dyspozycji są na nim trzy zamykane
kajuty.

Koszty rejsu? Z wyżywieniem i ubezpieczeniem to tylko 728 zł plus 400 zł
kaucji zwrotnej po rejsie.

Mamy jeszcze 3 wolne miejsca. Nie są potrzebne żadne uprawnienia
żeglarskie, chociaż umiejętność pływania byłaby mile widziana. Chcesz
popłynąć na ten rejs? Nie czekaj, nie grzeb w Internecie, bo tańszej oferty
i tak nie znajdziesz nigdzie! Jak najszybciej zgłoś się telefonicznie
(502203767). Miło mi będzie przywitać Cię na pokładzie.

Czekam na sygnał od zainteresowanych. Kto pierwszy ten szerszy!

2017-05-28, 15:01
Pozdrowienia,
phm. Piotra Giczela HR
1 Łukowska Drużyna Harcerzy "Młody Las"
im. ks. gen. St. Brzóski
piotr.giczela[AT]zhr.pl, piotrgiczela[AT]o2.pl