ODP: [Czuwaj] Polityk o Harcerstwie

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Śro, 1 Gru 2004, 15:57:30 CET

A warto na to zwracac uwagę?

Zawiszacy może dostarczają wszystkim wzoru, o ile sie mieszka w Lublinie czy
Warszawie.

Zawisza w Toruniu - czasem gdzieś przemknie w poblizu Frelichowskiego - i to
wszystko, Nie widac, nie słychać. I przypuszacza, że wszędzie tak jest.

No i nie wiem, czy ZHR był nam potrzebny do odnowy ZHP. raczej powstanie
ZHRu utrudniło proces odnowy.

Ale co tam. Marek Jurek to polityk o wielkiej miłości do dzieci i
niezachwianej uczciwości.

Pytanie - na co mamy zwracać uwage na teksty głoszone przez polityków?
Okrągłe słowa, w które sami często nie wierzą. Już wole przemówienia Jana
Pawła 2 - przynajmniej nie boi się mówić twardych słów i trzymać sie jednej
opcji. Pewnie dlatego jest Autorytetem.

Dominik Jan Domin