[Czuwaj] Baza z Kampinoskim PN

Tomasz Werner twerner w igf.edu.pl
Czw, 2 Gru 2004, 09:14:40 CET

On 2 Dec 2004 at 0:17, Ptaku... wrote:

> Ponieważ nie mogę się doszukać Katalogu Baz Obozowych mam do Was
> pytanie... Do kogo należy (jaki Hufiec) baza w Kampinoskim Parku
> Narodowym? Nie pamiętam nazwy miejscowości ale położona jest w
> północnej części Puszczy przy niebieskim i żółtym szlaku...
Jesli chodzi ci o Stara Dabrowe - to jest to Szkola Instruktorska
Chorągwi Stolecznej ZHP"  - komendantem bazy jest komendant Choragwi
Stolecznej hm Waldemar Kowalczyk
**
Tomasz Werner
Paleomagnetic Lab,                    e-mail: twerner w igf.edu.pl
Institute of Geophysics,              fax:    +48 22 6915 915
Polish Academy of Sciences            phone:  +48 22 6915 765
ul. Ks. Janusza 64,
01-452 Warszawa, Poland