[Czuwaj] Re: Polityk o Harcerstwie - dlugie

Tomasz Maracewicz tomekm w prometeusz.com.pl
Czw, 2 Gru 2004, 09:16:51 CET

Cóż, myślę, że bardzo przeceniasz wpływ WOSM na odnowę harcerstwa.
ZHR nie jest w WOSM. I jak widać to nie ma nic do rzeczy.

Marabut

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Sławomir Waś
Sent: Thursday, December 02, 2004 8:21 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Polityk o Harcerstwie - dlugie

Udało im się. Przyjęto nas do WOSM w 1996 roku.

O to mam zal do ZHR Piotrze. W taki sposób ZHR utrudniło odnowe.
Seascout

Ja może trochę mam ostatnio skrzywione spojrzenie na nasz udział w
organizacjach międzynarodowych przez pryzmat składek. I choć dotyczy to
bardziej WAGGGS to jednak zadziwiło mnie, że przyjęcie do WOSM było zdaniem
seascauta czymś co jakąś odnowę uczyniło.
Tylko proszę nie zrozumieć, że sprzeciwiam sie przynależności do WOSM.