Re: [Czuwaj] Re: Polityk o Harcerstwie - dlugie

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 2 Gru 2004, 12:55:54 CET

Czesio"

>Kpisz czy o drogę pytasz ??
>Jeśli "wizytowano" prawie identyczne srodowiska to jakie wnioski mieli
>wyciagnąć ?

O drogę pytam... a co Twoim zdaniem można było pokazać, co pokazaloby, że jesteśmy kompletnie innymi organizacjami? A jesteśmy?

>A Ty znowu posuwasz się do granicy pomówienia.
>Ale nie mam zamiaru udowadniac ze nie jestem wielbłądem.
>Poszukaj sobie w archiwum, nie bede sie powtarzał. Wet za wet...

Czemu "znowu"? Kiedy posunąłem sie pierwszy raz?
Nie odpowiedziales na pytanie czym rozni sie braterstwo WOSM-owskie od IMCOwskiego i od krakowskiego... Czyli co... znowu zero konkretów !

Seascout