[Czuwaj] Re: Polityk o Harcerstwie - dlugie

Czw, 2 Gru 2004, 11:57:23 CET

----- Original Message -----
From: <seascout w go2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, December 02, 2004 11:30 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Polityk o Harcerstwie - dlugie

> W mojej chorągwi odwiedziny byly w Pionkach. Najpierw w ZHR potem w ZHP.
> Czy coś z tego wynika? Moim zdaniem nic.

> Rozne. Gdyby sie okazalo, ze dziela nas oprocz historii jeszcze religia,
rasa itp, to mogl sugerowac zawiazanie federacji ale bez sugestii polaczenia
sie w jedna organizacje. Gdyby uznal, ze ZHP nie jest organizacja skautowa z
jakichs powodow, mogli rekomendowac przyjecie do WOSM i WAGGGS tylko ZHR...
Różne wnioski mogli wyciągnąc...

Kpisz czy o drogę pytasz ??
Jeśli "wizytowano" prawie identyczne srodowiska to jakie wnioski mieli
wyciagnąć ?

A przy okazji.
Pytanie do Marabuta.
Czy ZHR odniósł się wówczas do takiego a nie innego wyboru środowisk ?

> Znowu Czesiu (co Ci się często na tej liście zarzuca) unikasz konkretów.
> Czym różni sie braterstwo w WOSM od braterstwa w IMCA
> i czym oba te braterstwa różnia sie od Twojego postrzegania braterstwa?

A Ty znowu posuwasz się do granicy pomówienia.
Ale nie mam zamiaru udowadniac ze nie jestem wielbłądem.
Poszukaj sobie w archiwum, nie bede sie powtarzał. Wet za wet...

Czesław