[Czuwaj] PROTEST

Wojciech Godoń phm goferek w harc.pl
Czw, 2 Gru 2004, 13:49:12 CET

Ja już po prostu mam dość - ta grupa dyskusyjna kojarzy mi się ze stadionem
w czasie meczu polskiej reprezentacji piłki nożne. Tam - gdy gra się układa,
zawodnicy strzelają bramki i Polska wygrywa - wszyscy razem krzyczą:
"POLSKA - POLSKA".
Gdy tylko nasi przegrywają bądź gra jest nudna - zaczynają się obelgi:
"Wisła to stara k.....", "Legia to ....." i tak na przemian o wszystkich
ważniejszych klubach.

Niestety to samo dzieje sie z "harcerzami" na tej liście. Gdy tylko jest
fajne wydarzenie, bądź potrzebna reakcja na coś - potrafimy dyskutować i nie
patrzeć na R czy P. Gdy tylko na liście robi się nudno i brakuje tematów,
zajdzie sie zawsze grupa "stałych podrzegaczy", któzy za wszelką cene obluja
bratnią organizację (oczywiście dyskretnie, niby to z troską o braterstwo)z
obu stron.

Ja wyrażam swój GŁĘBOKI SPRZECIW na takie postępowanie - jeżeli nie
potrafimy rozmawiać merytorycznie i metodycznie o naszej służbie - nie widze
sensu takcih dyskusji i jest mi WSTYD

Pozdrawiam wszystkich HARCERZY i podrzegaczy.

Czuwaj

Ps. Wiem że tacy ludzie sa po obu stronach "barykady" ale nie mam zamiaru
zaprzątać sobie nimi głowy i przyłaczać sie do ich krzyków rozpaczy. Niwe
moja wina że nie potrafią już służyć a tylko pyskować. Wszelkie zbieżności
osób są przypadkowe !!!!!

phm Wojciech Godoń HO
Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej
Środowisko Chrzanów