Re: [Czuwaj] PROTEST

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 2 Gru 2004, 16:18:58 CET

Wojtek Godoń napisal:

>Ja już po prostu mam dość - ta grupa dyskusyjna kojarzy mi się ze >stadionem
>w czasie meczu polskiej reprezentacji piłki nożne. <ciach!>
>Ps. Wiem że tacy ludzie sa po obu stronach "barykady" ale nie mam >zamiaru
>zaprzątać sobie nimi głowy i przyłaczać sie do ich krzyków >rozpaczy. Niwe
>moja wina że nie potrafią już służyć a tylko pyskować. Wszelkie >zbieżności
>osób są przypadkowe !!!!!

Wojtek...  czyzby braklo argumentow i trzeba krzyczec? Teraz to mi przypomina sejmik szlachecki i gdy ktos slyszy argumenty nie po jego mysli to krzyczy: NIE POZWALAM !!! PROTESTUJĘ!!!

To wolna lista, każdy może w neij uczestniczyć i tak samo - jeśli się nie zgadza z tym co tu się dzieje - może w niej nie uczestniczyc.

Seascout