[Czuwaj] Re: Polityk o Harcerstwie - dlugie

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Czw, 2 Gru 2004, 13:30:42 CET

On Śr Grudnia 1 2004, 10:50, Pawel Rozdzestwienski napisał(a):
> Ciekawy jest ten wątek o roku 1996:-) Miałem okazję uczestniczyć w tych
> wizytacjach - niestety wykazywały one w tym czasie, ze ZHR i ZHP nie
> bardzo
> się różnią, a różnice dotyczą raczej sfery historii, a nie praktyki
> wychowawczej.  WOSM wysuwał bolesne dla nas wnioski - pomimo naszego
> umiłowania atomizacji co nazywamy demokracją sugerował zastanowienie się
> nad
> federacją, której celem ma być połączenie ZHR i ZHP w ciągu zdaje się 5
> lat
> w jedną organizację.
> [...]

Ciekawe koleny dowod na to ze nawet WOSM widzi to ze sie roznimy, no chyba
ze chcemy potrzymywac "umiłowanie do atomizacji które nazywamy
demokracją".
--
Pozdrawiam i Czuwaj!

pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO