[Czuwaj] PROTEST

Jerzy Lukaszewicz jeluk w zhp.lublin.pl
Pią, 3 Gru 2004, 10:23:41 CET

----- Original Message -----
From: "Wojciech Godoń phm" <goferek w harc.pl>

> Ja wyrażam swój GŁĘBOKI SPRZECIW na takie postępowanie - jeżeli nie
> potrafimy rozmawiać merytorycznie i metodycznie o naszej służbie - nie
> widze sensu takcih dyskusji i jest mi WSTYD

A ja Protestuje przeciwko temu Protestowi! :)
Nie zauwazylem tutaj jakiegokolwiek ublizania komukolwiek i osobiscie nie
mam czego sie wstydzic. Dowiedzialem sie bardzo ciekawych rzeczy, o ktorych
nie mialem pojecia.
Jezli ktos uwaza, ze uzywane argumenty w dyskusji sa falszywe, to niech
przedstawi kontrargumenty. Ale niech nie blokuje przedstawiania zdarzen i
sytuacji, ktore sa dla niego niewygodne.
Braterstwo i przyjazn nie polega na tym, ze omijamy i nie dyskutujemy na
trudne tematy. Pamietamy chyba takie "braterstwo", z niedalekiej
przeszlosci, miedzy dwoma krajami, o ktorym mozna bylo mowic tylko dobrze,
albo wcale.
A co do zarzutu, ze nikt nie pomogl w sprawie wedrownictwa, a dyskutuje o
czym innym....
Jesli ja nie mam "zielonego pojecia" o pracy z wedrownikami i nic w tym
zakresie nie pomoge, to znaczy ze nie powiniem odzywac sie na Liscie w
sprawach organizacyjnych, badz finansowych? Chyba to nie o to chodzi.....

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP