[Czuwaj] Wędrownictwo wg Orzecha było: PROTEST

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Pią, 3 Gru 2004, 10:38:49 CET

----- Original Message -----
From: "Jerzy Lukaszewicz" <jeluk w zhp.lublin.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, December 03, 2004 10:23 AM
Subject: Re: [Czuwaj] PROTEST

> A co do zarzutu, ze nikt nie pomogl w sprawie wedrownictwa, a dyskutuje o
> czym innym....
> Jesli ja nie mam "zielonego pojecia" o pracy z wedrownikami i nic w tym
> zakresie nie pomoge, to znaczy ze nie powiniem odzywac sie na Liscie w
> sprawach organizacyjnych, badz finansowych? Chyba to nie o to chodzi.....
>
> phm. Jerzy Łukaszewicz
> Hufiec Lublin ZHP

To druh jest jedynym, który powiedział otwarcie, że nie zajmuję się
wędrownictwem. Naliczyłem kilka (słownie: kilka) głosów, które jakkolwiek
odpowiedziały na apel dh Marcina Orzechowskiego. Reszta listowiczów nawet
nie napisała niczego w stylu dh Jerzego. A podobnież jesteśmy dość dużą
grupą?
Pozdrawiam
MK

--
'Kuchnia' - zamów prenumeratę miesięcznika do 15 grudnia, a otrzymasz wybrany przez siebie film DVD: Nigdy w życiu - cena prenumeraty z filmem tylko 59 zł, To właśnie miłość - cena prenumeraty z filmem tylko 60 zł.
Zamówienie złożysz pod adresem: http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/2078193,60585,2404910.html