RE: [Czuwaj] Wędrownictwo wg Orzecha było: PROTEST

Witold Węgorkiewicz witek w harcerstwo.net
Pią, 3 Gru 2004, 10:51:12 CET

: To druh jest jedynym, który powiedział otwarcie, że nie
: zajmuję się wędrownictwem. Naliczyłem kilka (słownie:
: kilka) głosów, które jakkolwiek odpowiedziały na apel
: dh Marcina Orzechowskiego. Reszta listowiczów nawet
: nie napisała niczego w stylu dh Jerzego. A podobnież
: jesteśmy dość dużą grupą?

Zasady przyjęte na większości znanych mi list dyskusyjnych - również na tej,
o ile wiem - mówią, że jeśli nie ma się nic merytorycznego do powiedzenia na
dany temat, to zachowuje się milczenie. Tak, jak naruszeniem netykiety jest
cytowanie całego emaila z dopiskiem "popieram", tak samo naruszaniem
netykiety - a także zdrowego rozsądku - byłoby gdyby osoba zadająca pytanie
odtrzymała dwieście odpowiedzi z tekstem "nie wiem".

Pozdrawiam,

Witek