[Czuwaj] PROTEST

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pią, 3 Gru 2004, 10:44:36 CET

On Pt Grudnia 3 2004, 10:23, Jerzy Lukaszewicz napisał(a):

> A co do zarzutu, ze nikt nie pomogl w sprawie wedrownictwa, a dyskutuje o
> czym innym....
> Jesli ja nie mam "zielonego pojecia" o pracy z wedrownikami i nic w tym
> zakresie nie pomoge, to znaczy ze nie powiniem odzywac sie na Liscie w
> sprawach organizacyjnych, badz finansowych? Chyba to nie o to chodzi.....
>
> phm. Jerzy Łukaszewicz
> Hufiec Lublin ZHP

Jak dla mnie bardzo duzo zanczy glos ktory nawet mowi ze chce ale nie wie.
a co zielonego pojecia - z calym szacunkiem ale phm. juz co nie co moze
powiedziec o samym wedrownictwie w koncu zamiany weszły jakis czas temu a
do "warszawskiego osrodka wladzy" jest blizej z Lublina niż ze Świnoujścia
;D Prawda ? ;>

--
Pozdrawiam i Czuwaj!

pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO