[Czuwaj] Doradztwo na Liscie

Jerzy Lukaszewicz jeluk w zhp.lublin.pl
Pią, 3 Gru 2004, 11:49:13 CET

----- Original Message -----
From: "Przemysław 'Chaber' Chabros" <chaber w uznam.net.pl>

> Jak dla mnie bardzo duzo zanczy glos ktory nawet mowi ze chce ale nie wie.

Ja chcialbym pomoc w kazdej poruszanej tutaj sprawie. I co z tego?
Zasypywalbym Liste krotkimi mailami w stylu "Chcem, ale nie mogem".
Bo albo czas mi nie zawsze na to pozwala, bo Internet mam tylko w pracy, a w
domu nie mam nawet zwyklego komputera.
Albo mam tylko podstawy teoretyczne w jakims temacie.

> a co zielonego pojecia - z calym szacunkiem ale phm. juz co nie co moze
> powiedziec o samym wedrownictwie

Moge powiedziec to, czego sie teoretycznie dowiedzialem. I chyba nie musze
sie wstydzic, ze nie mam praktyki w tym zakresie. Nie prowadze druzyny
wedrowniczej i z punktu widzenia czlowieka zadajacego pytanie na grupie, nie
posiadam interesujacych Go wiadomosci. Mam tylko podstawy teoretyczne
zdobyte z ogolnie dostepnych zrodel. I moje wypowiedzi w tym zakresie byly
by tylko zwyklym biciem piany.
Powolam sie na przyklad:
Pracuje w Wojewodzkim Osrodku Doskonalenia Nauczycieli. Pracujacy u nas
konsultanci i doradcy sa nauczycielami nierzadko z 20 letnim stazem. I oni
moga cos radzic mlodym nauczycielom. Maja nie tylko podstawy teoretyczne,
ale i wieloletnia praktyke. Wtedy takie doradztwo ma sens.
Moim zdaniem podobnie powinno byc na tej Liscie. Zabieraja glos, w sprawach
doradczych osoby z pewnym doswiadczeniem praktycznym w danym temacie. I to
jest wg mnie wlasciwe.
Ale kazdy ma prawo uwazac inaczej.

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP