[Czuwaj] Wędrownictwo wg Orzecha było: PROTEST

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Pią, 3 Gru 2004, 11:06:12 CET

>Zasady przyjęte na większości znanych mi list dyskusyjnych - również na
>tej,
>o ile wiem - mówią, że jeśli nie ma się nic merytorycznego do powiedzenia
>na
>dany temat, to zachowuje się milczenie. Tak, jak naruszeniem netykiety
>jest
>cytowanie całego emaila z dopiskiem "popieram", tak samo naruszaniem
>netykiety - a także zdrowego rozsądku - byłoby gdyby osoba zadająca
>pytanie
>odtrzymała dwieście odpowiedzi z tekstem "nie wiem".

> [...]

To mam rozumieć, że wędrownicy na naszej liście nie mają nic do powiedzienia
na temat Kodeksu Wędrowniczego??

Pozdrawiam
M(ortal) K(ombat)

--
'Kuchnia' - zamów prenumeratę miesięcznika do 15 grudnia, a otrzymasz wybrany przez siebie film DVD: Nigdy w życiu - cena prenumeraty z filmem tylko 59 zł, To właśnie miłość - cena prenumeraty z filmem tylko 60 zł.
Zamówienie złożysz pod adresem: http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/2078193,60585,2404910.html