[Czuwaj] Wędrownictwo wg Orzecha było: PROTEST

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pią, 3 Gru 2004, 11:13:23 CET

On Pt Grudnia 3 2004, 10:51, Witold Węgorkiewicz napisał(a):

> Zasady przyjęte na większości znanych mi list dyskusyjnych - również na
> tej,
> o ile wiem - mówią, że jeśli nie ma się nic merytorycznego do powiedzenia
> na
> dany temat, to zachowuje się milczenie. Tak, jak naruszeniem netykiety
> jest
> cytowanie całego emaila z dopiskiem "popieram", tak samo naruszaniem
> netykiety - a także zdrowego rozsądku - byłoby gdyby osoba zadająca
> pytanie
> odtrzymała dwieście odpowiedzi z tekstem "nie wiem".

Witku chcesz powiedziec ze na całą liste jedna osoba - wie o, a reszta po
prostu zachowuje milczenie bo nie wie nic na temat kodeksu ? No to jakaś
dziwna sprawa ;D Hmm a moze milczenie nie oznacza "nie wiem" tylko "nie
chce mi sie o tym lub z tym kims gadac" ;>

--
Pozdrawiam i Czuwaj!

pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO
Drużynowy