ODP: [Czuwaj] Wędrownictwo wg Orzecha było: PROTEST

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pią, 3 Gru 2004, 11:24:46 CET

W moim przypadku oznacza to "nic na ten temat nie wiem". Kodeks wędrowniczy
przeczytałem. Jak go wykorzystywac w pracy? Nie wiem.

Pozdrawiam

podharcmistrz, kurs ukończony, dyplom nr 192/WSZD/2004
na podstawy ideowe: ideę wędrowniczą, kodeks wędrowniczy i symbolike
wędrowniczej watry przeznaczono aż 1 godzinę, w czasie której (chyba) spałem

Dominik Jan Domin
oczekując na odebranie praw do prowadzenia drużyny wędrowniczej