ODP: [Czuwaj] Wędrownictwo wg Orzecha było: PROTEST

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pią, 3 Gru 2004, 13:14:12 CET

Poczytaj na forum mundurowym. Dyskutuje tam z 14latkiem, który powyżej
wywiadowcy nie ma. Wiek nie ma dla mnie znaczenia, o ile ktoś dyskutuje. Mam
harcerzy w wieku lat 10 i ich nie ignoruję.

A 200 mejli to zamawiaj na priv, bo na liście to porażka.

> Poza tym moim zdaniem nieodpowiedzenie na mój temat to jest
> to, jakby harcerz czyli osoba w więku 11 - 13 lat zapytała
> się instruktora lub phm.o to kim jest harcerz starszy . . .

łatwiej odpowiedziec na pytanie: kto to0 jest HS, niż: jak stosowac kodeks.
Nie wiem jak stosować. Dla mnie to pomyłka metodyczna. Za długi i
przegadany. Gdy dochodze do końca, zapominam, co było na początku. Nie
jestem filozofen ani nawet innym humanistą, tylko głupim przyrodnikiem. Nie
można tego by zapisac w jakiś punktach, łatwiejzych do zapamietania, jka
Prawo harcerskie?

> Więc ja jeszcze raz się zapytam, tylko inaczej formujuję pytanie.
> Kim jest wędrownik i jak powinień dzialać ??
> ( Działać, czyli opierać swoje działania na Kodeksie Wędrowniczym )

Na to pytanie odpowiem, gdy wrócę z zajęć (jak zapomne, wyslij kopa na priv
lub GG 2770118)). I skrytykuje (o ile nie zapomnę) zdanie: działać, czyli
opierać... itd.

Dominik Jan Domin