Re: [Czuwaj] Wędrownictwo wg Orzecha było: PROTEST

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pią, 3 Gru 2004, 12:55:11 CET

> Ja też się wypowiem, może i wędrownictwo weszło
>iedawno bo to dopiero do tego roku,
>ale ktoś napewno posiada wiedzę na temat
>wędrownictwa. Z pewnością znajdują się tutaj na tym
>forum osoby co są w wieku wędrowniczym tzn. 16 - 25
>lat. Więc ktoś powiniem się wypowiedzieć na ten temat.
>Jak zauważyłem jest tutaj dużo instruktorów i phm. więc
>mogło by się wypowiedzieć więcej osób na ten temat.
>Poza tym ja był wolał otrzymać 200 e - maili z napisem
>"nie wiem" badź zgadzam si z przedmówcą, niż poczuć
>się urażony, bo mogę sobie pomyśleć, że ktoś zobaczył
> [...]

Oby tylko nie zadziałało tak jakbyś wolał - nie mam ochoty dostawać 200
maili z jednym zdaniem/dwoma wyrazami tylko po to by ukoić Twoją próżność.

Co do tematu - nie czuję się ekspertem i nie będę się wypowiadał.
Prowadziłem owszem drużynę wędrowniczą ale oddałem ją bardziej kompetentnej
osobie - stąd nie interesuje mnie ten temat po prostu.

Co do wieku czy podpisu - szczerze mówiąc nie ma to dla mnie znaczenia.
Jesli doszukujesz się podtekstów w tym, że Cię zignorowano - świadczy to
albo o nieznajomości listy, albo o kompleksach. Kompleksów nie lecz
publicznie, zaś co do listy - niedawno zapytałem o pomysł na zajęcia kursowe
i dostałem jedną odpowiedź prywatnie...

pozdrawiam
MArcin Skocz