[Czuwaj] Wędrownictwo wg Orzecha było: PROTEST

wyw. Marcin "Orzech" Orzechowski banderas w pf.pl
Sob, 4 Gru 2004, 21:43:27 CET

> Dlaczego sądzisz że: "...wędrownictwo weszło niedawno ..." ?
> Co znaczy dla Ciebie: "wędrownictwo" ?
> Czesław

1) Chodzi mi o to, że powieloletniej przerwie znowu powstało wędrownictwo, którego nie było wcześniej gdyż byli tylko: hacerze, harcerze starsi, a teraz doszedł dodatkowy pion wędrownicy.

2) Wędrownictwo czym się zajmuje to doskonale odzwierciedla symbolika Watry Wędrowniczej.