ODP: [Czuwaj] Harcerz=Skaut

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pon, 6 Gru 2004, 17:43:36 CET

"Wilk który nigdy nie spi" - powitanie zuluskiej kasty wojowników... takie
ja słyszałem. A jak jest naprawdę?

> A skupiłbym się na tym co Dominik napisal na koncu. Jeżeli
> jakies zadania są
> dla mnie codziennością, to znaczy, że cale zadanie jest zle?
> Wydaje mi się,
> że jest bardzo wiele druzyn ktore: nie wysyłają kartek na
> DMB, nie wiedzą
> dlaczego skauci witają się lewą ręką, nie wiedzą że są skautami
> (harcerzami).
>
> Więc całość zadania podoba mi się. Bardzo nawet :)

Mi też, choc brakuje mi zadań dla "bardziej zaawansowanych".

> skautowego
>
> Mysle, ze to fajne pomysły do zgłoszenia wydziałowi
> zagranicznemu. Tylko
> zamiast "sprawdzcie jak wyglądają ich biwaki" napisałbym "pojedzcie na
> wspolny biwak".

Nie uważam sie za kompetentnego w sprawach miedzynarodowych.

>A o przygotowanie militarne to bym raczej nie pytal :)

A ja i owszem :)

Może sie okaże, że głownie ZHP przygotowywuje sie nieustannie do wojny? Może
otworzy to oczy co po niektórym?

Tylko... jak to wpłynie na nasz PR?

Dominik Jan Domin