ODP: [Czuwaj] konkurs lewa reka

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Wto, 7 Gru 2004, 08:06:23 CET

Czy na pewno? Autorzy wielu opracować "internetowo-naukowych" wiele rzeczy
wiedza z niezachwiana pewnością. Ja jej nie mam.

> Akurat nie. Podobnie jak Masoni nie wymyślili geometrii ani ekierki.

Jak to nie? :-)

> Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Wydaje mi się, tak na
> oko, że może. Nie
> może być członkiem Kościoła Katolickiego,

Może być. Pozostajacym w grzechu ciężkim, bez mozliwości spowiedzi do chwili
"zalu za grzechy i mocnego postanowienia poprawy" - w tym wypadku
wystapienia z organziacji. Analogicznie jak ludziezyjący w związkach
niesakramentalnych.
Z tym, że to jest członkowstwo na miare naszego "instruktor pijacy i
palący", ale jest :(

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin