[Czuwaj] lewa reka

seascout seascout w go2.pl
Wto, 7 Gru 2004, 17:07:58 CET

Darek napisał:

:b) podanie / okazanie wolnej lewej ręki = nie mam tarczy (tarczę
:nosi się na lewym ramieniu), więc ufam tobie, że mnie nie
:zaatakujesz (jesteś moją tarczą)
:
:Przypadek b) - to zaufanie okazane _drugiej_ osobie,

Darek - Kebab jest Twój.

Podawanie lewej ręki nie jest wyznacznikiem harcerskości... Ciekawe jest
jedynie pochodzenie tego gestu wśród skautów...

Paweł i Dominik - nagroda specjalna - po pól kebaba z wskazanie, że w prawej
ręce była bron... prawie dobrze, wiec pól kebaba należy się.

Hubert jest zdyskwalifikowany, bo wprawdzie podal poprawną odpowiedz, ale
jako admin wydziału zagranicznego on ma dostęp do materiałów programu 2/100
które jakoś wolno wrzuca na stronę :P i z których korzystał podając
odpowiedz :)

Pozdrawiam

Seascout