ODP: [Czuwaj] lewa reka

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Wto, 7 Gru 2004, 21:13:47 CET

hahaha

Co prawda łucznicy, ale druzyna rycerska zobowiązuje: www.trygryfi.harc.pl
natomiast co do tych tarcz- to oni ciency byli... W Europie wikingowie mieli
tarcze trzymane w łapce, tak, że lewa dłoń była zajeta. Słowianie wymyslili
patent z paskami, tak, że tarcza wisiała na przedramieniu - mozna podac łape
lewa nie wypuszczając tarczy :)

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin