[Czuwaj] konkurs lewa reka

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Śro, 8 Gru 2004, 20:23:14 CET

Zaraz zaraz czy tu za bardzo się nie generalizuje??
Palenie i picie w ZHP WCALE NIE jest powszechnie akceptowane !!!
Nie będę się wypowiadał co do przepaści pomiedzy nami a ZHR-em bo niewiele
na ten temat się zastanawiałem, ale wiem na pewno że picie i palenie na
pewno nie jest powszechne. To że jeden z dyskutantów ma takie a nie inne
spostrzeżenia to jesgo sprawa i jego zdanie, ale proszę nie pisać że UNAS to
POWSZECHNE !! bo wcale tak nie jest.
Fakt zdarzają się niestety harcerze i instruktorzy łamiący 10p.PH ale nie
można mówić tu o normalizacji zdarzenia. Umnie w środowisku takie coś się
nie zdarza a jeśli już jest to jest to od razu sprawdzane i jest w sprawei
interwencja. Więc nie można mówić o powszechności zjawiska, bo takie hufce
jak mój są liczone na szczęście w dziesiątkach.....
Marcin

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Aleksander Senk
Sent: Wednesday, December 08, 2004 5:47 PM
To: g00rek; Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] konkurs lewa reka

From: "g00rek" <g00rek w wp.pl>

> Hehehe. Jak mają być tak oczywiste u nas to lepiej ich wogóle nir
> ruszać. Chyba że zależy nam na tak TEORETYCZNYM rozwiązaniu.
> Na priv mogę podać parę namiarów jak ktoś chce się pobawić w
> HarcAntiAlkohol Patrol w stosunku do ZHR.
> Nie teoretyzujmy.

Michale.. Argumenty nalezy wazyc, nie liczyc..
A Ty najwyrazniej zyjesz w przekonaniu, ze kazdy jeden argument mozna
zrownowazyc innym.

Sprobuj w ZHRze zrobic to, co robi sie u nas:
Glosic otwarcie, ze sie pije i nie widzi problemu.
Sprobuj zapisac sie do ZHR, zostac delegatem na zjazd zwiazku i podczas
zjazdu idz zapalic.
Sprobuj zorganizowac biwak i prowadzic apel bedac pod wplywem alkoholu.
Sprobuj zorganizowac impreze urodzinowa w pubie, zaprosic na nia czlonkow
wladz (hufca/choragwi) i postawic im kolejke.

A wtedy moze zobaczysz roznice i przekonasz sie, ze to nie jest
teoretyzowanie.

To, ze znasz kilku pijacych czy palacych instruktorow to pikus.
U nas picie i palenie jest powszechne i akceptowane.
W kwesti 10. punktu - calego - dzieli na od ZHR przepasc.
I zaden nieabstynent z ZHRu, ktorego znajdziesz, nie bedzie kontrargumentem
w stosunku do tego, co dzieje sie u nas.

czy to naprawde jest az tak skomplikowane?????????

pozdrawiam
olek