[Czuwaj] konkurs lewa reka

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 8 Gru 2004, 20:32:25 CET

From: "wrzos" <wrzosek1 w tlen.pl>

Marcinie..
Oparlem sie na swoich spostrzezeniach.. Czy te, ktore wymienilem sa - wg
Ciebie - nieprawdziwe? Czy o niczym nie swiadcza?
Bardzo bym sie cieszyl, gdybym nie mial racji.
Jednak Twoja wypowiedz wcale mnie nie uspokaja. Bo Ty takze opierasz sie na
swoich spostrzezeniach i w zaden glebszy sposob nie uzasadniasz swojego
zdanie..
A nie wiem zupelnie kim jestes, gdzie i jak dlugo swoje spostrzezenia
zbierales... Nie wiem tez jakich hufcow sa dziesiatki..
Pozwolisz wiec, ze pozostane przy swoich przekonaniach? Tak jakos bywa, ze
swoje spostrzezenia zawsze ceni sie wyzej niz spostrzezenia anonimowych
ludzi...
:-)

pozdrawiam
olek