[Czuwaj] konkurs lewa reka

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Śro, 8 Gru 2004, 23:04:18 CET

Postaram się troszkę swoją anonimowość rozświetlić Olku :)
Choć nie chciałbym się tu przedstawiać jakoś bardziej szczegółowo choćby z
takiego względu że wiadomości jednak trafiają do wszystkich a wszystkim to
nie jest potrzebne :) Mam nadzieję ze mnie zrozumiesz :)
Jestem instruktorem Chorągwi Śląskiej i KH Jastrzębie Zdrój w stopniu
Harcmistrza a w życiu poza harcerskim jestem socjologiem :)
Może trochę zbyt pochopnie włączyłem się w rozmowę o PH nie przeczytawszy
wszystkich wypowiedzi, ale coś mi się wydaje że nie było by to możliwe.
Co do Twojej wypowiedzi to oczywiście że to co piszesz jest prawdziwe -
niestety. Ja odniosłem się tylko i wyłącznie do Twojej wypowiedzi dotyczącej
POWSZECHNEGO (Twoim zdaniem) picia i palenia w ZHP.
Odpowiedziałem że nie możemy aż tak generalizować swoich wypowiedzi już
piszę dlaczego. Ano dla tego że są Hufce (w tym i mój) w jakich się nie pije
alkoholu i nie pali. Oczywiście bywały takie przypadki i pewnie będą ale są
one dostrzegane i jest na nie reakcja - jedyna właściwa:)
Co do Dziesiątek Hufców:)
No to może się troszkę zagalopowałem bo nie znam ich aż tak dobrze abym się
mógł w pełni o nich wypowiadać ale znam takie gdzie sytuacja jest
analogiczna do syt. W moim hufcu. I to powinno być choć trochę pocieszające
:)
Byłbym jednak ślepy gdybym nie widział problemu on oczywiście istnieje i tu
trzeba pomyśleć co mamy zrobić aby temu zaradzić. Dyskusja czy trzeba
zmienić PH czy nie, jest kompletnie jałowa. Gdybyśmy zmieniali cały czas PH
bo tak sobie ubzduramy to nie długo nic nam nie zostanie z tradycji czy
historii w szerszym tego słowa rozumieniu..
Oczywiście nie mam żadnego panaceum na cała sprawę, ale chyba oto tu nie
chodzi, chodzi (mam taką nadzieję) o konstruktywną dyskusję nad istniejącym
i budzącym powszechny niesmak problemem.
Pozdrawiam serdecznie
Marcin - wrzos.....