ODP: [Czuwaj] konkurs lewa reka

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Czw, 9 Gru 2004, 14:18:17 CET

OKI. Mam inna propozycję: policzmy, ilu komendantów chorągwi nie pali.

Już wiem, że 100% to nie jest.

I co wtedy - jak zwrócić sie do takiego komendanta z prosba o (choćby)
zaiweszenia członkowstwa na okres lat 4? (Tak wychowawczo, aby mógł sie
instruktor podjąć próby rzucenia palenia). I co?

Dominik Jan Domin