[Czuwaj] konkurs lewa reka

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Czw, 9 Gru 2004, 14:53:33 CET

> Zaraz zaraz czy tu za bardzo się nie generalizuje??
> Palenie i picie w ZHP WCALE NIE jest powszechnie akceptowane !!!

OKI. Mam inna propozycję: policzmy, ilu komendantów chorągwi nie pali.

Już wiem, że 100% to nie jest.

I co wtedy - jak zwrócić sie do takiego komendanta z prosba o (choćby)
zaiweszenia członkowstwa na okres lat 4? (Tak wychowawczo, aby mógł sie
instruktor podjąć próby rzucenia palenia). I co?

Dominik Jan Domin

Zaraz, zaraz ja nigdy nie powiedziałem że nikt w ZHP nie pali powiedziałem
tylko i dalej to podtrzymuję że to wcale nie jest aż tak powszechne
przynajmniej z mojego punktu widzenia. Rozumiem i wiem, że są inne
środowiska mające z tym duży problem. Widzisz ja tego problemu nie mam, bo
mój Komendant nie pali, a jeśli by palił to mogę z nim porozmawiać choćby
dlatego że znam go osobiście. Nie mam antidotum na palenia w ZHP i chyba
nikt tego ode mnie nie oczekuje, ale rozmawiać o tym trzeba.
Pozdrawiam
wrzos