[Czuwaj] Skladki - jeszcze raz

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 9 Gru 2004, 07:19:57 CET

> Ciesze sie, ze od przyszlego roku to hufiec bedzie musial pokrywac. Mam
> nadzieje, ze nie zostanie to tylko na papierze.
>
> pozdrawiam
> olek

Nie wiem Olku co tam sobie myślisz o wychowawczej roli składek, ale ja juz
po Twojej wypowiedzi dostrzegam co sie moze stac w całej Polsce. To
oczywiście czarny scenariusz... Drużyny przestają płacić składki i obowiązek
ten spada na hufce!

Oczywiście specjalnie tak przejaskrawiam, bo byłem i jestem przeciwnikiem
tej uchwały składkowej.
W hufcu, w którym jestem Skarbnikiem pochodzimy do problemu w mojej ocenie
zdroworozsądkowo.
Drużyny płacą składki kwartalnie od aktualnych swoich stanów. Niedobory w
stosunku do naliczeń ze spisu bierze na siebie hufiec.
Gdyby pojawiła się ewentualna nadwyżka byłby to zysk hufca.
SW